Tweeter button Facebook button

13-12-2012 Πρόσκληση συμμετοχής σε ομάδα εργασίας για την εκπαίδευση στη Δημοκρατία και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ TΟΥ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

 

Το Δ.Σ. του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ αποφάσισε σε πρόσφατη συνεδρίασή του να συστήσει Ομάδα Εργασίας με στόχο να καταγράψει και να μελετήσει συστηματικά τα φαινόμενα βίας κάθε είδους που εκδηλώνονται στα σχολεία, τα οποία συνδέονται πιο στενά τελευταία με την εμφάνιση και ενίσχυση στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον ακραίων αντιδημοκρατικών, αυταρχικών και ρατσιστικών αντιλήψεων και πρακτικών. Η διερεύνηση των αιτίων τέτοιων φαινομένων και η ανάλυση των τρόπων με τους οποίους αυτά εμφανίζονται θα δώσουν τη δυνατότητα να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την πρόληψη και την αντιμετώπισή τους.

Ακόμη και αν τα σχετικά περιστατικά είναι σε πολλές περιοχές της χώρας σχετικά περιορισμένα, είναι ωστόσο ενδεικτικά των κινδύνων που ελλοχεύουν για το εκπαιδευτικό μας σύστημα αλλά και για την κοινωνία ευρύτερα, να υπάρχει διολίσθηση προς βίαιες, αντιδημοκρατικές και αυταρχικές πρακτικές.

Στην Ομάδα Εργασίας μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εκπαιδευτικοί / μέλη της ΟΛΜΕ, αλλά η δραστηριότητά της θα επιδιωχθεί να διευρυνθεί με τη συνεργασία ειδικών επιστημόνων, εκπαιδευτικών των άλλων βαθμίδων της εκπαίδευσης, εκπροσώπων των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας και άλλων αρμόδιων παραγόντων.

Στην Ομάδα Εργασίας έχουν τη δυνατότητα και είναι ευκταίο να συμμετάσχουν και οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στην περιφέρεια (με τη δημιουργία τοπικών ομάδων εργασίας ή ατομικής συμμετοχής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας). Η συμβολή τους μπορεί να είναι εξίσου σημαντική ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους.

Οι συνάδελφοι που επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στην Ομάδα Εργασίας καλούνται να συμπληρώσουν και να αποστείλουν στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση kemete@sch.gr  την παρακάτω φόρμα συμμετοχής.

Μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό αρχείο με τη φόρμα συμμετοχής … εδώ