Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Την Παρασκευή 17/3 έγινε η παρουσίαση της έρευνας που διεξήγε το ΚΕΜΕΤΕ-ΟΛΜΕ δύο χρόνια πριν, με θέμα “Όψεις της τηλεκπαίδευσης κατά την […]
Την 6η Δεκεμβρίου 2018, στο Μέγαρο της Βουλής, αντιπροσωπεία του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της Ο.Λ.Μ.Ε., ενημέρωσε την Υποεπιτροπή για τα θέματα των ατόμων με […]
ερευνητική πρόταση_μέγεθος τμημάτων και πανδημία (1) (2)
ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_ΜΕΛΕΤΗ_ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ